About Entry Linkies TWITTER instagram Follow Dashboard

20 Cara Nak Buat Roomate Korang Jadi Gila
Sunday, November 6, 2011 • 4:29 AM • 1 comments
1. Setiap hari Jumaat, pack segala barang anda dan bagitau kat
roommate anda nak balik kampung. Selepas sejam, balik ke bilik &
terangkan bhw takde org kat rumah. Unpack segala brg anda & pegi
tidor.          
2. Setiap kali roommate anda balik, jerit sekuat hati” horee…kau dah
balik”. Lepas tu menari dlm 5 minit. Lepas tu, tenung jam lama2 dan
tanya dia “Sepatutnya kau dah blah dah skrg”
3. Buat2 terjaga pd tengah malam, jerit kuat2 ” Tolong, kat mana aku
berada ni?” dan lari keliling bilik tu. Kalau bilik kecil, cukuplah
sekadar melompat 2-3 kali. Kemudian, sambung tidor. Esoknya, kalo dia
tanya, pura2 tak tahu apa yg dia cakap.
4. Ambil marker, buat bulatan kecil kat lengan anda. Besarkan bulatan tu setiap hari sambil berkata
“Dah merebak… dah merebak!”
5. Beli pepokok bonsai. Bercakap & tidor dengan pokok tu setiap
hari. Selepas seminggu, bertengkar dgn pokok tu dan cakap “Aku tak
boleh hidup sebilik dengan kau lagi” sambil keluar & menghempaskan
pintu bilik dgn kuat…Buang pokok tu tapi biarkan pasu kat situ.
6. Beli pisau banyak-banyak. Tajamkan setiap malam sambil merenungroommate anda sambil berkata
“Tak lama lagi…tak lama lagi…”
7. Duduk didepan papan chess dua-tiga jam tanpa buat apa2 atau cakap
apa2. Lepas tu bangun secara tiba2 sambil berkata, “Siot betul, kalah
lagi”
8. Setiap kali roommate balik, tutup lampu dan tidor. lepas dia
keluar, bangun dan menjerit dgn kuat “Horee…!”. bukak lampu semula.
9. Pakai topi kertas. Bila dia balik, cakap “Selamat Datang ke
McDonald. Boleh saya ambil pesanan anda…” Lepas tu buat muka bodoh,
sambil berkata “Eh, kau rupanya…”
10. Kata kat roommate “Ada pesanan penting untuk kau”. Lepas tu
buat2 pengsan. Lepas 2-3 jam, bangun dan cakap yg anda dah lupa pesanan
tu. Kemudian, cakap “Eh…aku dah ingat”. Lepas tu pengsan balik.
11. Bila roommate anda balik, berpura2 tengah telefon. Caci maki dan
menjerit dengan kuat kat telefon tu. Lepas tu letak telefon dan cakap
kat roommate bhw yg telefon tadi adalah mak dia. Cakap mak dia akan
telefon balik.
12. Kalau roommate suka gosok gigi kat sinki, perhatikan sampai
habis. Lepas dia habis, cakap dengan dia bhw anda kena ajar dia cara
mengosok gigi dengan betul.
13. Edarkan risalah ke kawasan kedai/rumah kedai berdekatan
rumah/kampung. Dalam risalah tu, nyatakan bahawa roommate anda hilang.
Letak sekali gambar dia dlm risalah tu. Tawarkan hadiah kepada sesiapa
yg menjumpai roommate anda.
14. Bila roommate anda tutup lampu pd sebelah malam, nyanyi lagu
opera sekuat hati. Bila dia buka balik lampu, buat2 muka bodoh dan
confused.
15. Duduk & renung roommate dlm 2-3 jam. Kalau boleh, bawa
member2 sekali sambil makan kacang & popcorn. Buat macam tengah
tengok wayang.
16. Masa roommate tiada, ambil deodoran dan sapukan pada seluruh
dinding bilik. Bila dia balik, puji bahawa bilik berbau wangi. Lakukan
selalu sampai deodoran tu habis.
17. Kalau roommate ada binatang peliharaan, spt kucing, offer utk
beri makan kpd binatang tsbt. Cepat2 keluarkan botol gam atau minyak
rambut sebelum dia beri persetujuan kpd kau.
18. Pegang & gosok-gosok rambut roommate anda sambil berkata
“Rambut kau hitam, lurus dan berkilat la…Macam teknik rebonding…”.
Sekali-sekala buat masa dia tengah tidur.
19. Mase roommate tido, bungkus dia macam kafan mayat (siap ikat), pastu panggil member dlm 10 bace yasin ramai2.
bile rumet jage pakat2 buat x nmpk ape2.
20. Sebelum roommate balik dari kelas, bungkus diri sendiri macam
kafan (siap ikat jugak) pastu baring senyap-senyap atas katil dia.
Mesti dia terkejut sampai pengsan bila masuk bilik tengok2 ada mayat.



─┐ ─┐☆
│▒│ /▒/
│▒│/▒/
│▒ /▒/─┬─┐
│▒│▒|▒│▒│
┌┴─┴─┐-┘─ PeAcE 4 bdak hebat
│▒┌──┘▒▒▒
└┐▒▒▒▒▒▒┌┘
└┐▒▒ [aku hanya copy2 je ehehhe]


Status:
>
'' KEHIDUPAN INI SEPERTI RODA.KADANG2 KITA DEKAT ATAS,KADANG2 KITA KAT BAWAH..APA YANG AKU NAK CAKAPKAN ADELAH HIDUP JANGAN MENYUSAHKAN ORANG LAIN DN JANGAN MUDAH PERCAYA DENGAN IKLAN CHIPSMORE YANG KATANYA LEBIH BANYAK CHIPS,,TAPI APA YANG AKU NAMPAK ADELAH NAMPAK MEMBONGAKKNYA.SO MOH KITA MAKAN LOLIPOP'' - ポーカーフェース- UNKNOWN VAMPIRE - シェフのパン屋 [chef baker] -

Archive


Please read

Owner:
Template : Zhi Ning
Cute Photo:We Heart It
Nice View:Google Chrome