About Entry Linkies TWITTER instagram Follow Dashboard

exam dah habis,,
Saturday, November 5, 2011 • 12:23 PM • 0 comments
 assalamualaikum~ yeyeye happy sangat2! biasa la orang dah habis exam mana tak hapi nye,,ibu aq ckp lps exam b0le2 bwt ape2 jadi aq 24 jam melekat kt lapt0p je mkn p0n x,,he3,,kl0 aq ngan lapt0p ni susah sgt nk dipisah kn,,dh mcm kembar dah,,hah psl exam ni s0alan nye semua susah2 ade gak sng tapi sng 2 sikit sgt,,ade kwn aq jwb sampai menagis hebat t0l,,bebas2 jugak tapi nnt dh kts dipulangkan mesti ade yg takut kne mrh,ade yg nk nangis sbb byk sgt gagalnye,,aq p0n takut gak,,kts math aq x cukup mse ,,stgh aq tpakse hantam stghnye lagi aq bwt bet0l2,,msenye satu jam setgh mne lh cukup,,kts dua plk byk sgt yg senang smpai aq x dpat jwb,,k lhmmsmbung lagi bye2.. 
─┐ ─┐☆
│▒│ /▒/
│▒│/▒/
│▒ /▒/─┬─┐
│▒│▒|▒│▒│
┌┴─┴─┐-┘─ PeAcE 4 bdak hebat
│▒┌──┘▒▒▒
└┐▒▒▒▒▒▒┌┘
└┐▒▒


Status:
>
'' KEHIDUPAN INI SEPERTI RODA.KADANG2 KITA DEKAT ATAS,KADANG2 KITA KAT BAWAH..APA YANG AKU NAK CAKAPKAN ADELAH HIDUP JANGAN MENYUSAHKAN ORANG LAIN DN JANGAN MUDAH PERCAYA DENGAN IKLAN CHIPSMORE YANG KATANYA LEBIH BANYAK CHIPS,,TAPI APA YANG AKU NAMPAK ADELAH NAMPAK MEMBONGAKKNYA.SO MOH KITA MAKAN LOLIPOP'' - ポーカーフェース- UNKNOWN VAMPIRE - シェフのパン屋 [chef baker] -

Archive


Please read

Owner:
Template : Zhi Ning
Cute Photo:We Heart It
Nice View:Google Chrome