About Entry Linkies instagram Follow Dashboard

pergi johor !!~
Thursday, December 26, 2013 • 5:58 AM • 0 comments
Assalamualaikum ! *lambai tangan tamaki*

jumaat lepas ..aku dengan sepupu aku , jaja pergi johor..teman kan pak uda aku lerr

kitoang pi sana sebab ade kenduri kat umah mak mak uda aku..mak uda aku dah pi sana awal2..

jadi disebabkan pak uda aku sorang je..die ajak lah kitorang pi sana..

dekat pontian kecil..

best gak lah gi sane !!  
memang best..keluarge mak uda aku sane memang friendly..lagipon kitorang tk kenal dorang tapi kn..dorang betol2 friendly..
kitorang balek ari ahad..kenduri die hari sabtu..
paling best hari ahad lah..bukan sebab nak balek..tapi sebab..hari tu lah aku ngan jaja berkawan dgn danial
danial sharul kot..tak silap aku..
kitorang berkawan ngan die sejak aku ajak maen game nombor ..
mula2 memang kekok giler lah..tapi haha..disebabkan die pon leh suaikn diri..so kitorang mmg best lh kawan ngan die..umo die ermm..die darjah 4 ..haha die gelak mngalahkan pontian..!! sebelum aku ajak die maen..aku maen ngan jaja jer..pastu kak nurul ( kakak die ) dok sebelah kitorang..die tngok kitorang maen..game nombor tu aku suke maen sebab..kalo nasib nombor yang kite pilih tu kne..die kene denda...game ni lah aku pakar ~ jadi jaja asik2 kene je..pastu si danial ni pon dok lah sebelah aku..die tengok kitorang maen..pastu die asik2 gelakk je..dah lah gelak mngalahkan aku ngan jaja..jadi..aku rse kekok sebab die asik2 tengok je kitorang maen..jadi aku pon ajak lah die maen sekali..haha mmg kuat gak die pukul !!
lepas maen game nombor..kitorang maen badut...haha..die selalo dapat penampar..-.- bukannye dapat penampar dari aku atau jaja..tapi aku ngan jaja dapat penampar dari die..memang !!! sakitt!! die lempang aku kuat2 !!..pastu die lempang jaja slow..lps tu aku ckp lah tk adil..pastu die ckp..die sebenarnye nk tampar aku slow..die nak tmpar jaja kuat2..tapi tersalah...cehtt!! sabar je lah aku..

pastu lepas maen tu kitorang maen kate berantaii..dahh xde game dah..jadi kitorang bosan..pastu dh bosan2..danial ajak kitorang maen basikal..kitorang ape lagi on je lah..haha kitorang lawan..sape yang lepas tangan paling lame die pemenang..aku dapat no 2 !! xD jaja dpt no 3..haha..no 1 sape lgi kalo bukan budak pro tu..danial lah..memang lame kot..! lepas je maen basikal ..kitorang maen batu seremban..hanntamm!!~
aku maen tipu..haha..pastu paling aku tension ..jaja pi jual name aku kat danial..jaja cakap aku suke abang die tu

tensyenn mehh !!...sabar jer lah..pastu mase maen batu seremban..aku maen tipu...so aku senyum lah sorang2,,pastu aku nmpk dorang berdue bisik2..aku pon pikiq lah yg kantoi aku maen tipu..rupenye..
dorang pi mngumpat aku.kebetulan mase aku maen tipu tu..aku snyum sorang2 tu..sebelah aku ade abang danial..dok tngok aku maen..!!jdik dorang pikiq aku malu malu kucing !!! jadahh haremm betolah..
pastu dorang gelakkan aku.. apakah? ._.
lepas tu..dah aku solat2..kitorang makan lah tengah hari..sebab pak uda aku cakap dh nk balek...pastu dah abes makan..pak uda aku kate die kene pi kebun ngan abg ipar die..
jadi kitorang balek lmbat..
pstu dlm perjalanan nk balek..pak uda aku stop lh kt seven11 sebb die tau aku ngan jaja nak beli komik :3

mse dalam seven11 kan..ade laki ensemmmmm~ xD * menggedik kejap*
tapi perangai die mcm budak2..ade ke..mase aku nak bayar komik2 aku tu..tibe2 die mcm berlari kearah kaunter smbil bwk roti coklat banyak2..die kate " tepi sikit2 !! nak letak roti ni" lbih kurang lah -.- apakah? terkejut aku..dah lah cakap tu secare tibe2,,die mcm berebut kaunter ngan kwn die.. =.=

ok lepas je tu..naek kete..haha dalam kete aku ngan jaja tk abes2 cakap psl die..kitorang letak name panggilan die.. " abang seveneleven" hahaha..
ok..pastu..dekat r&r mne tah..kan..time tu malam.. pak cik aku keluar lh nak gi tandas..so aku ni bosan dok dalam kete..jadi aku ajak jaja gi kejap beli jajan..
pastu smpai lh kedai ape tah name die..kitorang nampak komik !! kitorang dari luar berlari masuk dalam kedai tu haha..berebut pintu lak ..
ok..dah smpai tempat komik..memang wahhh haha..dikelilingi oleh komik2.. :3 haha selaen komik ade novel gak..byk lh gak..pastu disebabkan komik smue bahase cine..jadi aku tak jadi beli..aku ngan jaja amek lah jajan..jaja amek chocolate..aku amek mentos berangin dgn chocolate gak..aku tukang bayar,,jadi aku cakap amek harge yang bawah 5 ringgit..pastu akak tu cakap lah smuenya RM8 lbih..aku pon keluar kan dompet..last2 dalam dompet aku ade 5 ringgit T^T malu sengal!!!
akak tu gelakkan aku..pastu disebabkan aku tak nak malukan diri sndiri..aku pon cakap lah.. " alamakk duit tertinggal dlm kete..malas rr nak amek " jadi aku letak balek chocolate aku..pastu aku ngan jaja dah keluar dari kedai tu..jaja pikiq duit aku memang tertinggal..aku cakap lah kat jaja yang sebenarnye duit aku dah abes -.- die gelakkan aku..hahahahaaha.. maluuuuu!!! smpailah kete jaja gelak kan aku..non stop bhaii!! sebenarnye aku pon gelak same...cover malu!! haha non stop..smpai kete pak cik aku ngan mak cik aku tanye kenape..aku tk leh terangkan..sebab aku gelak non stop..so jaja lah yang storykn..pakcik ngan mak cik aku gelakkan -,- apakah?? pastu bape minit kemudian..aku cek poket aku..
rupenye..ade lagi duit 11 ringgit !!! haishhh sepatutnye aku cek dulu poket!!! -,- tu lah kenangan aku pegi johor,,ade manis..ade pahit,..ade masin..ade masam.. -.- ehh ape aku mencarut kan ni..okey lah..sampaii sini je story moryy aku ni

ahaha bye2..




Status:
>
'' KEHIDUPAN INI SEPERTI RODA.KADANG2 KITA DEKAT ATAS,KADANG2 KITA KAT BAWAH..APA YANG AKU NAK CAKAPKAN ADELAH HIDUP JANGAN MENYUSAHKAN ORANG LAIN DN JANGAN MUDAH PERCAYA DENGAN IKLAN CHIPSMORE YANG KATANYA LEBIH BANYAK CHIPS,,TAPI APA YANG AKU NAMPAK ADELAH NAMPAK MEMBONGAKKNYA.SO MOH KITA MAKAN LOLIPOP'' - simply lost -

Archive


Please read

Owner:
Template : Zhi Ning
Cute Photo:We Heart It
Nice View:Google Chrome