About Entry Linkies instagram Follow Dashboard

pergi PD
Thursday, December 26, 2013 • 6:24 AM • 0 comments
assalamualaikum !
semalam, aku baru jer balek dari PD..buat ape gi PD? of cuzzz bercuti..memang daebak !!
haha..smpai sane jer tros lompat masuk laut !~
well name pon bercuti ..mestilah berenjoyy kan :3
smpai sane petang..lebih kurang kol 5 lah..
pastu lepas solat..teros gi pntai..mule2 aku malu2 nak masuk laut..pastu ..aku tross bammmm!!~
lompat tros hahahaha..time tu aku tk mndi lgi just maen2 air je..aku carik lah..ketam dlm cengkerang..aku jump 5 !! haha..batakk mehh !..
byk bhaii..pastu spupu aku ngan adek beradik aku pon carik gak..alah dorang jeles sebab aku dapat banyak..petang tu tk best sgt sebab aku tk mndi..pastu esoknye..baru aku mandi..haha kol 9 cmtu lah..
best ~ T^T terase nak mandi lagi..kalo mandi laut tak terminum air die mmg tk sahh lah kan..
jadi aku banyak kali terminum air laut..puiii masinn sengal !!! ><
dah bosan ngan air..aku maen pasir..aku tulis infinite ~ ats pasir :3
see that !! smart tk?? haha mule2 aku buat ni memang enjoy..pastu bape minit tk enjoy langsung !! -,-

nk tau sebab ape..sebab adek aku pi hancur kn..what the -,-

memang anginnn aku !! mule2..dah nak siap dah..tibe2 adek aku datang tros pijak huruf I ngan F..!! aku ape lagi halauu lah die..tak kan lh nak biakn die je..memang..haishhhh geram k geram !!!!
pastu..tulisan infinite tu dah siap..so aku amek lah camera kat mak aku..aku datang je..tengok2 huruf F aku rosak !!! sape lagi kalo bukan adek aku yang buat !!! aahh breakdownn aku -.-
pastu aku baiki balek..akhirnye..berjaye jugak sesi amek gmbar..haha..lepas dh siap tu..aku ape lagi
masuklah dalam laut..takkan lah maen pasir je..boring lah..

pastu dah abes maen laut..masuk umah..hmpir kol 1 lbih lah..aku mengantukk gile

aku tertido lh sekejap..pastu tibe2 kakak aku kejutkan aku..aku ingtkan ape lah
rupe2nye die suruh aku amek gambar die kat luar.. apekahh!!?


dah lah aku ngantukkk gile..haishh sabarr jer lah..pastu kene jadi tukang amek gmbar tanpe bergaji..
tuihh..

...
sebelum tu kan..malam rabu... (hari selase malam rabu) aku ngan kakak aku ngan ibu aku ikot mak cik aku ngan pak cik aku gi keluar..
jalan2 ..budak2 kecik tk ekot..nanti mnyusahkan..haha

pastu stop lh kat tepi kawasan pantai yg cerah tukan..ramai org jual2 makanan..ramai laki ensemmmm
._.
haha..aku memang mcm ni..pantang nampak laki ensem..haha...gurauu lah..aku takde lah penggatal gile nk mampuih..tu jer aku nk ckp..ramai laki ensem...hahahaha




.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
 wokkey smpai sini je mory aku ni..malas nak taip pepanjang..ahahaha





Status:
>
'' KEHIDUPAN INI SEPERTI RODA.KADANG2 KITA DEKAT ATAS,KADANG2 KITA KAT BAWAH..APA YANG AKU NAK CAKAPKAN ADELAH HIDUP JANGAN MENYUSAHKAN ORANG LAIN DN JANGAN MUDAH PERCAYA DENGAN IKLAN CHIPSMORE YANG KATANYA LEBIH BANYAK CHIPS,,TAPI APA YANG AKU NAMPAK ADELAH NAMPAK MEMBONGAKKNYA.SO MOH KITA MAKAN LOLIPOP'' - simply lost -

Archive


Please read

Owner:
Template : Zhi Ning
Cute Photo:We Heart It
Nice View:Google Chrome