About Entry Linkies instagram Follow Dashboard

art time (iii)
Saturday, November 28, 2015 • 9:17 AM • 0 comments
assalamualaikum ! ! ! hohohoho ..

okke. .ni art kali ketiga. . saya mempamerkan.. mempersembahkan.. aksi terbaru saya iaituuuuuuuuuuuuuuu . . .


stop .



menggila sat. .  okke kita terus kepada tajuk kita iaitu art time. kali ini aku melukis lelaki( again & again ) yang menyedihkan. .hahh..haihh tragedi berlaku iaitu. . lukisan tu tak sempat nak save. .sebab aku pegi lepak dekat rumah atok aku. . and then. . balik rumah ingatkan ade lagi. . .aku tengok, . .TTATT ade orang mungkin pangkahkan aku punye TTATT tak sempat nak save !!! hishhh %&^*@&(*) tapi jangan risau. .aku sempat prtsc . .okkee  ~ ~ ~now mehhh jom belajaq how to draw anime !! -W-

1)
step pertama : anda dikehendaki lukis kepala , leher dan badan (separuh ja ) kepala die ni aku tak buat bulat garis2. . bla bla bla..aku buat terus mcm tu . .u alls tambah leher & bdn

step kedua : hangpa baru buat garisa untuk lukis mata. . kalo nak buatgarisan waktu buat muka tu pon takpe gak. .dah buat garisan . .buat rambut . .kalo anda semua perasan . .muke,leher ngan bdn pen die lain dengan rambut (aku salah ambil pen)pen ni kiranya paint dekat sai tu lah

step ketiga :aku betullkan rambut die sikit. .(kiranya step 2 tu aku slh buat..terutama bahagian rambut. .nyahnyahnyah )

step keempat : anda buat lah bayang2. .actually bayang2 aku tak reti pon. .aku buat yang ape yang aku nakbuat . .bayang2 kat bahagian leher & bahagian belakang leher. .

step kelima : anda perlu buat mata , hidung dan mulut. . (yeahhh kalo perasan sikit mulut die laen, ,itu zip,,huhuhu)

step seterus : anda kaler kan baju jadi hitam , . (itu ja) xD

step akhir : : tadaa..anda dikehendaki buattangan. .serius tangan tu susahh xD aku lakar dulu dekat kertas..




okkeyyy sesi pembelajaran kita dan selesaii...berehhhhhhhhhh ~







Status:
>
'' KEHIDUPAN INI SEPERTI RODA.KADANG2 KITA DEKAT ATAS,KADANG2 KITA KAT BAWAH..APA YANG AKU NAK CAKAPKAN ADELAH HIDUP JANGAN MENYUSAHKAN ORANG LAIN DN JANGAN MUDAH PERCAYA DENGAN IKLAN CHIPSMORE YANG KATANYA LEBIH BANYAK CHIPS,,TAPI APA YANG AKU NAMPAK ADELAH NAMPAK MEMBONGAKKNYA.SO MOH KITA MAKAN LOLIPOP'' - simply lost -

Archive


Please read

Owner:
Template : Zhi Ning
Cute Photo:We Heart It
Nice View:Google Chrome