About Entry Linkies instagram Follow Dashboard

boruto the movie
Monday, December 28, 2015 • 9:14 PM • 0 comments
assalamualaikum !
seperti yang anda semua tahu . .bahawa aku ni peminat naruto. .peminat kipas die xDD ahahahah
semalam aku dengan sepupu aku tengok cerita boruto..anak kepada naruto..
meh sini aku promote citer tu. .
first2 tu biase lah nama pon boruto the movie so die banyak cerita tentang boruto .
boruto ni . .haha baru aku tahu yang die takmahu jadi hokage macam naruto..die benci naruto..seriusly tapi actually aku tahu dia sebenarnya nak tarik perhatian naruto..naruto kan busy . .sebab ade satu part tu..naruto tumbok dada boruto (macam kasi semangatlah) naruto keluar ja dari bilik boruto..boruto meroyan happy sangat..hahaha dia mana tunjuk happy dia tu depan naruto..pastu kalo naruto pulak..shikamaru datang nak cakap yang boruto lepas ujian satu..si naruto tu macam kerek lah..die cakap ''itu jer ke '' pastu shikamaru kata tu penting jugak..shikamaru keluar je bilik naruto..naruto melompat kegembiraan sebab boruto lepas ujian. . see depa ego xxDD ahaha boruto ni tak suka dengan naruto
sebab die ingatkan naruto ni tak ambil kesah pasal die sekeluarga.pastu dia cakap yang naruto tak cool langsung..haha .pastu die ade terjumpe sasuke xxDDDD machoo gilee..die nak jadi anak murid sasuke..sasuke cakap kat die kalo nak jadi anak murid. . kena tahu macam mana nak buat rasengan. .dia pon suruh lah konohamaru ajar kan.. (konohamaru macam orang tua =.= ) dia belajar lah rasengan. .rasengan dia ni laen sikit. .walaupon kecik tapi kuat. . cuma dia tak sedar. . sebab time die buat tu . .die lepaskan rasengan die..rasengan tu hilang.. .jadi die ingat tak berjaya. .tapi sebenarnya rasengan dia tu ade impact. .kene kat pokok..sasuke nampak..so dia amik naruto jadi anak murid die..boruto asik tanya ape kelemahan naruto. .sasuke cakap yang naruto tu loser..ahaha pastu sasuke cakap lah kat boruto. .''jangan tengok naruto sekarang. .tengok bagaimana naruto boleh jadi macam naruto sekarang '' lebih kurang cenggitu lah.   .
part ending boruto dia dah mula paham naruto . .die ngan sasuke ngan 5 kage laen selamat kan naruto . .sasuke dengan naruto bergabung xDDDDD aku bagaikan..whattttt!!! XXDD kagum gituuuu cerita tu memang daebak..dan mitsuki kawan salada dan boruto merupakan anak kepada orochimaru..tapi persoalannye . . //unyi drum......// dia adalah anak betul orochimaru atau reka cipta..lollll itu persoalan aku dgn spupu aku..hehehhehe

ni aku ade lukis boruto..tak jadi sangat sebab aku bukannye mahir lukis guna mouse
ni dia.  .  agak susahh lah. .hehehe
jadi ,.
anda dikehendaki tonton lah boruto the movie.,
aku harap tahun depan ade lagi movie die xxDD



Status:
>
'' KEHIDUPAN INI SEPERTI RODA.KADANG2 KITA DEKAT ATAS,KADANG2 KITA KAT BAWAH..APA YANG AKU NAK CAKAPKAN ADELAH HIDUP JANGAN MENYUSAHKAN ORANG LAIN DN JANGAN MUDAH PERCAYA DENGAN IKLAN CHIPSMORE YANG KATANYA LEBIH BANYAK CHIPS,,TAPI APA YANG AKU NAMPAK ADELAH NAMPAK MEMBONGAKKNYA.SO MOH KITA MAKAN LOLIPOP'' - simply lost -

Archive


Please read

Owner:
Template : Zhi Ning
Cute Photo:We Heart It
Nice View:Google Chrome