About Entry Linkies instagram Follow Dashboard

mancing
Saturday, December 5, 2015 • 4:28 AM • 0 comments
assalamualaikum !
hari ni aku pergi sungai besar dengan makcik pakcik sepupu sepapat. .sebab nak pergi rumah mak lang bapak aku .

sampai sana kitorng semua ape lagi . .tepi parit kan. .

pergi lah memancing . .sape kate memancing untuk lelaki je. .aku dengan sepupu aku dengan makcik aku memancing.

yeahh amat menyeronok kan . .sebab aku dapat memancing. . dapat ikan pulak tu. .biasa lah hohoho pakar kan

angah (spupu lelaki ) mengalami kestressan xDD sebab dia dari awal mancing haruan besaq je gune katak..tapi malangnya die asik2 tak dapat dan aku nampak lah dia duduk atas jambatan sambil campak mancingnya sambil goyang kakinya. . so cute *muntah*

tapi aku dengan sepupu aku yang lain pon  mngalami kestressan. . amar fe'er dengan pak man..aigoo

campak batu je. .stress2 tapi bila selipar amar jatuh bawah jambatan. .menagess!! XDD so terpaksa angah pergi mancing selipar dia. .kahkahkah
amar fe'er pon dapat ikan. .anak haruan .-. amar umur 3 tahun xDD aku yang tolong pegang kan =.=
percayakah anda bahawa memancing ni dapat mengasah kesabaran kita . .
yelah kene tunggu . .kalo umpan kene rembat dengan ikan . .kene letak balek. .pastu tunggu

perghhhh memang menguji kesabaran minda -.-

pastu tangan bau busuk..hanyir.. ikan *julingkan mata*

aku dapat ikan puyu dengan seluang ja. .-.- tapi alhamdullilah lh . . nyahnyahnyahhh

pastu makcik aku sorang ni lagi lh xDD dia amek pancing yang aku guna. .dia kate nak terasa macam mane nak tau yang ikan tu dh makan. .so time dia memancing tu (kitorng duduk ats jambatan kayu) aku asik membebel ja. .mana taknya.  letak je . .pastu bila aku suruh angkat. .makcik aku akan slow. .aku pon bebel lah. . sampai makcik aku " diam lah ah.. bising ja '' aigoo. .pastu makcik aku tension terus ckp 'swear' aku pndng makcik aku. .and then bebel lagi. .makcik aku sporting. . xD

uda kaw2 dapat haruan besaq.  .pasal tu angah kemurungan xDD ahahaha gurauuu





Status:
>
'' KEHIDUPAN INI SEPERTI RODA.KADANG2 KITA DEKAT ATAS,KADANG2 KITA KAT BAWAH..APA YANG AKU NAK CAKAPKAN ADELAH HIDUP JANGAN MENYUSAHKAN ORANG LAIN DN JANGAN MUDAH PERCAYA DENGAN IKLAN CHIPSMORE YANG KATANYA LEBIH BANYAK CHIPS,,TAPI APA YANG AKU NAMPAK ADELAH NAMPAK MEMBONGAKKNYA.SO MOH KITA MAKAN LOLIPOP'' - simply lost -

Archive


Please read

Owner:
Template : Zhi Ning
Cute Photo:We Heart It
Nice View:Google Chrome