About Entry Linkies TWITTER instagram Follow Dashboard

zaman kenangan manis pahit masam
Thursday, December 3, 2015 • 10:14 PM • 1 comments
assalamualaikum . *lambai tangan dan kaki*

wokke. . sekarang aku baru habis spm. . percaya atau tidak aku dahh besaq ..nyahnyahnyahnyah *gelak cara hipster *

entah lah rasa macam tak percaya yang dah habis sekolah dan tak percaya dah berpisah dengan member2

semua batch 98 member paling aku perghhh DAE TO THE BAK DAEBAK! semua. .budak asrama mahupon budak luar

depa bagi aku kawan datang dari neverland + fairytale sebab perangai dorang membuat aku rasa sakit hati + sedih + seronok + gembira semua lah . .

jujur . .sejak aku duduk asrama ni. .macam banyak lah memori aku. kalau tak sebelum ni..heh . dunia aku just diri aku dan budak luar . .tapi sejak duduk asrama dunia aku bukannya diri aku dan budak luar . .tapi dunia aku ada semua batch 98 , junior2 , sekolah dan hostel dan tak lupa bas cik amid xD

sebelum ini aku tak pernah terpikir untuk risau pasal sekolah. .tapi sekarang aku dah mula rase risau pasal asrama , sekolah dan junior2 aku . .

sejak duduk asrama ini . .aku kenal lah perangai sorang batch 98

semua perangai macam sengall (maksud di sini semua kamceng dengan aku )

mula2 duduk asrama tu memang tak kamceng lah dengan ahli dorm . .tapi yelah aku ni jenis orang yang tak suke duduk sebumbung dengaan strangers..nak tak nak aku teraii ...aku teraiiii jadi sebahagian daripada depa..dan endingnya..tup tup tup . . jadi budak asrama. . lepas tu berlaku pulak salahpaham dengan budak luar . .

biasa adat . . akan rasa kehilangan right. .tapi sebelum spm . .kitorang semua berbaik xD dan tegur menegur dan dapat terima insyallah. .

doa aku awal tahun 2015 :: aku doakan supaya batch98 jadi kamceng dan buat memori sama2 xD

sekarang doa aku. .walaupon aku , dorang , depa berpisahh semua tapi hubungan kami semua erat bagaikan kacang dan kulit (rekaan)

budak ekonomi . .budak addmath takde TTATT sian ._. gambar jid tak nampak muka..kahkahkahkahhh



Status:
>
'' KEHIDUPAN INI SEPERTI RODA.KADANG2 KITA DEKAT ATAS,KADANG2 KITA KAT BAWAH..APA YANG AKU NAK CAKAPKAN ADELAH HIDUP JANGAN MENYUSAHKAN ORANG LAIN DN JANGAN MUDAH PERCAYA DENGAN IKLAN CHIPSMORE YANG KATANYA LEBIH BANYAK CHIPS,,TAPI APA YANG AKU NAMPAK ADELAH NAMPAK MEMBONGAKKNYA.SO MOH KITA MAKAN LOLIPOP'' - ポーカーフェース- UNKNOWN VAMPIRE - シェフのパン屋 [chef baker] -

Archive


Please read

Owner:
Template : Zhi Ning
Cute Photo:We Heart It
Nice View:Google Chrome