About Entry Linkies instagram Follow Dashboard

tahun baru dah~
Tuesday, January 5, 2016 • 4:13 PM • 0 comments
assalamualaikum ..hai semua *lambai kaki* *campak heart*
haha lambat update..sebab malas dan aku takde cerita untuk update. .
sekarang ni aku bukak blog ni pon sebab bosan..ahahahaha
semua orang dah pegi sekolah. .aku ?? ahahahahahahaahaha dah habis sekolah dahh *dance silly*
sekarang ni life aku serupa macam bukan life..yelah..rutin harian aku sama..
dah bosan. . rutin harian aku cenggini :
bangun | bukak lappy | mandi | smbung maen lappy (smpai malam buta) |tido
p/s: aku solat lerr
see..macam takde life kan..ahahaha dulu time sekolah punye lah tak sabar nak habis sekolah..see bile kalau dah habes sekolah macam takde life. .
kawan aku yang laen mungkin sekarang depa sekolah sebab ambil stam
azam aku nak diet tapi. . ahaha buat kerja sikit dah penat..cenggane ni
jumpa member2 lame depa cakap '" ehh kau makin gemuk lah ''
sob sob sob. .sepupu aku lagi lah cakap '' weh kau dah abes sekolah..kau nk masuk u..baek kau diet ''
sakaii ayat dia. . =.= tapi makcik aku..ni je lah masanye untuk rehat sepuas2nya makan sepuas2nya sebab nanti time kerja dah takde dah masa macam sekrang. .

tapi apa2 pon. . sekarang aku try nk diet. .(azam stiap wanita tapi fail) ahahah try je..wkwkwkwk
okke sampai sini saja. .
selamat tahun baruuu semua. .


Status:
>
'' KEHIDUPAN INI SEPERTI RODA.KADANG2 KITA DEKAT ATAS,KADANG2 KITA KAT BAWAH..APA YANG AKU NAK CAKAPKAN ADELAH HIDUP JANGAN MENYUSAHKAN ORANG LAIN DN JANGAN MUDAH PERCAYA DENGAN IKLAN CHIPSMORE YANG KATANYA LEBIH BANYAK CHIPS,,TAPI APA YANG AKU NAMPAK ADELAH NAMPAK MEMBONGAKKNYA.SO MOH KITA MAKAN LOLIPOP'' - simply lost -

Archive


Please read

Owner:
Template : Zhi Ning
Cute Photo:We Heart It
Nice View:Google Chrome