About Entry Linkies instagram Follow Dashboard

aku seorang gamer
Thursday, February 11, 2016 • 7:23 PM • 2 comments
assalamualaikum ..yo  yo ..lama aku tak bukak blog..bukan sebab busy..tapi..aku malas ==.=
oke..isu kita hari ini..ialah..''aku seorang gamer''
bukan nak citer pasal orang lain..tapi pasal aku..
yeah..aku dh jdi gamer sejak kebelakangan ni. dulu aku mana ada main game..ahahahah.
meh sini ..aku ada baca maksud gamer ape benda..
'' a person who plays a game or games , typically a participant in a computer or role-playing game ''.

aku jadi gamer sejak tahun baru ni..sentiasa duduk depan laptop hanya tengok movie ja. . pastu aku bosan terai download game..pastu..tahun baru cina ni. . adek aku main counter strike..waktu kecik dulu aku pernah lah main game uh..tapi selalu mati lah..still budak2 lagikan tak reti sangat..so aku pon amek lah game tu masuk dalam lappyy aku..bila je aku main..tadahhhh..i addict.. =.= overdose..tapi aku tak seteruk gamers 24 jam main game. . 

actually aku nak game naruto shippuden ultimate ninja(?) uh.. sepupu aku ada..dia main kat lappy ja..
jeless aku..=.=  

ni game yang ade dalam lappy aku 
yang tepi uh...tu je game aku..lagipon aku download byk..tpi aku slalo main game counter strike ja -.-


semalam punye story..adek aku suruh aku download map counter strike..carik tempat baru..ternampak
''counter strike menghina islam'' aku pon usha lah. . 
sblum ni aku ade dengar gak pasal counter strike uh. .tapi aku buat bodoh lah sebab aku bukannye kaki game(dulu)..so..aku usha lah..counter strike yg global punye..aku pon tak berapa pasti. .(sakai) tapi aku cuma nak cakap lah..kekadang kita main game uh lalai..sape cakap tak lalai..aku main..zohor pon tak sedar (teruk)  counter srtike aku...counter strike yang lama..half life pon ad mcm menghina islam..
pastu aku sambung tengok lagi..''video game yang menghina islam'' type je ni kt youtube..nanti ade lah tu..

kekadang ade orang ni taksub main game sampai lalai ...sampai kerja lain langsung tak buat..nak cakap lah..jangan lah macam tu..game ni tak bawak kemana pon..aku main game ni pon bile adek beradek aku yang lain maen aku pon join sebab..best kalo lawan dengan depa..
lepah tu..nak nasihatkan untuk semua olang gamers dan take a note utk diri sndiri main game tu beringat sikit..ade byk kerje lain nk dibuat..jangan ditangguhkan keje..kekadang memang lah main game tu ade sudut postifi (?) macam. .. ade orang stress sebab penat dengan kerja..main game dapat lepas kan stress..
tapi kalo nak lepas kan stress dan nak betul2 tenang..bace alquran..
ni spatutnye lahh

dan jangan lah main 24 jam..bukan ape...''sayangi lah mata anda sebelum rosak''  ikhlas drpd saya..~~~~~~
caou caouuuu




Status:
>
'' KEHIDUPAN INI SEPERTI RODA.KADANG2 KITA DEKAT ATAS,KADANG2 KITA KAT BAWAH..APA YANG AKU NAK CAKAPKAN ADELAH HIDUP JANGAN MENYUSAHKAN ORANG LAIN DN JANGAN MUDAH PERCAYA DENGAN IKLAN CHIPSMORE YANG KATANYA LEBIH BANYAK CHIPS,,TAPI APA YANG AKU NAMPAK ADELAH NAMPAK MEMBONGAKKNYA.SO MOH KITA MAKAN LOLIPOP'' - simply lost -

Archive


Please read

Owner:
Template : Zhi Ning
Cute Photo:We Heart It
Nice View:Google Chrome