About Entry Linkies instagram Follow Dashboard

cerita baru
Tuesday, September 13, 2016 • 9:38 AM • 0 comments
Assalamualaikum.
walaweyy berhabukk blog aku ni.dah berapa lama aku tak bukak xDD
hahahahahaha
sekarang life dah makin sibok dah.maklum lah dah masuk IKBN PERETAK.
yep..peretak .tempat aku sekarang.
aku amek baker..
hahaha budak baker dah sekarang aku..bangga sat...
ermm takyah bangga bak mmber aku kata semua tu duniawi,
meh sini aku mmperkenalkan mmber2 aku..
budak roomate aku yg perangai mcm harem..hahahah
waktu ni waktu hari raya.
kalau bukan untuk hari raya takda makna nak cantik2 camni..wakakakkakaaka

makcik aku cakap..nanti lepas je keluar dari ikbn gerenti rindu balek zaman2 kegemilangan wktu ikbn..
walaweyy aku dengar makcik aku citer pon tibe2 aku teringat depa ni..padahal depa ni bukan istimewa sangat pon..uhuk uhuk xD xdelah member ni,,xkan lah tak istimewa,,tak gituu..

thiss isss sebenar pakaian waktu pembelajaran..hahaha
ni lah geng english ni lah geng kempimpinan ni lah geng salahsilah family..ni lah geng menggilaa..
pak usu dengan anak2 buahnya.. xxDD

lupe..sorang tertinggal..budak PM ..nama beliau yaa..budak kedahh choii!! XDD
                                                          #ramenchallenge
                                                          ni bersama budak kedah..
                                                              wild and young bruh !!!!



budak baker
acah2 hispter bukan xDD ..ni belum campur lagi dengan 4 orang jejaka ..


okey sampai ni je nak cakap,..cukup lah memperkenalkan budak2 baker dan PM TEPI !



Status:
>
'' KEHIDUPAN INI SEPERTI RODA.KADANG2 KITA DEKAT ATAS,KADANG2 KITA KAT BAWAH..APA YANG AKU NAK CAKAPKAN ADELAH HIDUP JANGAN MENYUSAHKAN ORANG LAIN DN JANGAN MUDAH PERCAYA DENGAN IKLAN CHIPSMORE YANG KATANYA LEBIH BANYAK CHIPS,,TAPI APA YANG AKU NAMPAK ADELAH NAMPAK MEMBONGAKKNYA.SO MOH KITA MAKAN LOLIPOP'' - simply lost -

Archive


Please read

Owner:
Template : Zhi Ning
Cute Photo:We Heart It
Nice View:Google Chrome