About Entry Linkies instagram Follow Dashboard

TIME NI JE DEK
Saturday, February 25, 2017 • 8:56 PM • 0 comments
'' pssttt wehh jum jumm ''

berbisikan antara satu sama lain..
langkah semakin cepat tapi senyap tanpa bunyi tapak kaki...husihh nampak cam ninjaa..dohh...hoodie di kepala dieratkan lagii

ellia dan syira di depan maju .membukak pintu dining dengan pelahan..

'klakkk'  tak brkunci

''wehh tak kunci !! ''

mereka masuk pantas kedalam dining yangtak berkunci..
dan tiba2

tuppp

lampu dinyalakan

''woiii tutup lampu lah bengongg'' kata aku separuh berbisik setelah masuk kedalam dining..

syira dan ellia dah mengambil cawan ..kemudian mengambil air masak...

''fuhhhh.dahaga dohh ''

aku mengambil cawan di luar kemudian amek air masak..yea..kami ceroboh dining hanya sebab mahukan air masak ja..

kemudian..hati aku tak sedap hati..aku membawak lari cawan yang diisi penuh dengan air..membawak lari keluar dari dining dan mnyorok dibelakang tiang dan meminumnye dengan rakus..

kemudian syira dan ellia keluar dari dining...aku patah balek semula untuk meletakkan balek cawan..

air didalam cawan tidak habes...aku berlari sambil minum..

org kate sambil mnyelam smbil minum air.tapi aku tak.aku sambil berlari smbil minum air..air didalam berkocak masuk hidung..

pada masa yang sama

''wehh tinggal kan jeah...tinggal kan diaa wehh '' jerit ellia...jerit separuh berbisik lah..giloo kau nak menjerit kat dining tu...

dan kemudiann..


''ppuuwekkkkkkkk'' 

aku tersembur di tengah2 waktu berlari...

due ekor setan tu dh ketawa meninggalkan aku...

x gune punye member..




kali keduaa ...

'' ellia..jom gi dining..amek air..dahaga dohh ''
kata aku dengan muke yang comel..hahaha

''tunggu kol 11 lbih lah weh..sekarang ni acik guard meronda.'' kata ellia dengan matured habes..

setelah menunggu akhirnya..misi kami pon dilancarkan

hoodie dibelakang segera aku menutup kepala...tangan memegang botol dan tangan sebelah memegang torchlight...buat keje dalam gelap kan..

tidak kureng ellia jugak..memegang botol besaqnya..

derapan kaki kami pelahan kan sampai ke pintu dining..segera mmbukanya..dan pergi ke tempat air masak.
air yang aku isi banyak tumpah..

deng..

air didalam tong air dining jugak semakin berkureng.nasib kauu lah nakk..

kemudian..dengan cepat aku dengan ellia ambil air..kami keluar dengan jayaaa nya

bangga dekk




<><><><><><><><><>

nmpak cam jahat kan ceroboh dining.tapi kan zaman ikbn ni sekali je weh ..so time ni je lah kite buat nakal..nanti waktu ade anak boleh lah mnceritakan dekatt dorang yang mak dorang ni rare sebenanrnya..ahahahahahahahaha *gelak gile*

bukan hape lah..tapi kalau kita buat mcm ordinary people buat ...serious talk xde pape yang istemewa..
mesti semua orang nak waktu2 muda ni ade memory yng terbaik kan..so 

aku bukannye suruh buat keje yang kaw2 jahat cam sebarkan dadah atau buat zina.itu neraka kirim salam..

cukup la buat2 nakal..almaklum lah..budak remaja kann../

ahaksks...

itu ja hakak nak citer kan..hakak nak cite lah..nnti hakak lupe lak kesah2 hakak ni...







Status:
>
'' KEHIDUPAN INI SEPERTI RODA.KADANG2 KITA DEKAT ATAS,KADANG2 KITA KAT BAWAH..APA YANG AKU NAK CAKAPKAN ADELAH HIDUP JANGAN MENYUSAHKAN ORANG LAIN DN JANGAN MUDAH PERCAYA DENGAN IKLAN CHIPSMORE YANG KATANYA LEBIH BANYAK CHIPS,,TAPI APA YANG AKU NAMPAK ADELAH NAMPAK MEMBONGAKKNYA.SO MOH KITA MAKAN LOLIPOP'' - simply lost -

Archive


Please read

Owner:
Template : Zhi Ning
Cute Photo:We Heart It
Nice View:Google Chrome